Dag en nacht persoonlijk contact 052 55 88 11
rouwcentrum@deuitvaartondernemer.be
Geemstraat 17, Hamme / Parking: Brugstraat

Guido Van der Stricht 1 oktober 1946 - 30 juli 2025

 

 

Guido Van der Stricht

echtgenoot van Denise Roels

° Overmere, 1 oktober 1946
+ Sint-Niklaas, 30 juli 2025

Afscheidsviering: Wij nemen in intieme kring afscheid van Guido.

Laatste groet: Er is geen laatste groet. Bewaar de mooie herinneringen

Wil je graag bloemen bestellen? Of misschien een blijvend troostcadeau?
Wij werken samen met gepassioneerde mensen die je helpen om meer waarde te geven aan het afscheid.

Woorden van troost (20)

  1. De Brabander Carine stuurde een bericht

    Wens jullie heel veel sterkte bij het overlijden van jouw echtgenoot-jullie vader

    In Sint Gillis Waas waren we buren in de Kerkstraat

  2. De geest Christiane stuurde een bericht

    Innige deelneming. Veel sterkte beste Denise en kinderen Tanja en Wouter

  3. Paul en Marleen Dullaert-Pauwels stuurde een bericht

    Denise en familie
    Onze oprechte deelneming bij het heengaan van Guido.
    Moge de mooie herinneringen troost brengen in deze moeilijke periode van afscheid nemen.
    Veel sterkte.
    Paul en Marleen Dullaert-Pauwels

  4. Anoniem stuurde een bericht

    Innige deelneming .
    Jeannine van Puyenbroeck, weduwe Maurice Engels.

  5. Anoniem stuurde een bericht

    Met opZrecht medeleven.Veel sterkte in deze zo moeilijke dagen.hoe intenser jullie zorg was ,zo meer is het verdriet ,maar ook zo dankbaar dat jullie er voor hem konden zijn.Zeer genegen Agnes

  6. Tessy Plettinck stuurde een bericht

    Ons diepste medeleven aan jullie allemaal. Wij denken aan jullie 🕯️🖤🥀

  7. Diane Willaerts stuurde een bericht

    Met onze oprechte deelneming bij het overlijden van Guido. Veel sterkte!
    Vanwege Diane Willaerts & dochter

  8. Christiaan Steels stuurde een bericht

    Beste Denise, Wauter en Tania, en kids
    Onze oprechte deelneming.
    Chris en Els Steels Cattrysse en kinderen en kleinkinderen

  9. Wim, Wendy, Yentl, Yuna en Yinthe stuurde een bericht

    Onze oprechte deelneming bij dit grote verlies.
    Mogen de mooie en warme herinneringen aan Guido jullie en ons troost bieden.

  10. Steven Versele stuurde een bericht

    Aan tante Denise, Tanja, Wouter en familie,

    onze oprechte deelneming bij het overlijden van nonkel Guido.
    Ook al was zijn afscheid niet onverwachts, de pijn blijft voor jullie even erg.
    Bij deze wensen wij ons immens respect te tonen voor uw jarenlange , dagelijkse zorg , dag-en nacht, elke dag opnieuw, waardoor nonkel in zijn vertrouwde thuis kon blijven. Voor die inzet, daar zijn geen duizend woorden genoeg voor.
    Ondanks zijn jarenlange ziekte, wil en zal ik nonkel Guido herinneren in zijn mooie, goede jaren. Ik herinner me hem als een intelligente, pientere selfmade-man die zich opwerkte tot bankdirecteur en die ook een cruciale rol speelde in het succesverhaal van ’t Fermetje. Zakenman, maar tegelijkertijd ook man van het volk, sociaal. En bovenal een bon-vivant, bourgondiër, een levensgenieter pur sang, altijd in voor een grap en een grol. Hij kon je op een plezante manier op je paard krijgen, Gent-Lokerenvoetbalpesterijen waren hem niet vreemd, ik heb er nog trauma’s van. Legendarische beelden ook op mijn netvlies op de vrijgezellendag van Wouter: de bierfiets, met nonkel als ‘chauffeur’, zalige tijden. Tijden die nooit meer terugkomen, maar die mooie herinneringen oproepen aan een fijn man.
    Nogmaals heel veel sterkte.

    Steven, Natalie, Warre, Marieke

  11. Tino & Kristel Plettinck - Engelbeen & kids stuurde een bericht

    Veel sterkte Denise, Tania en Wouter!

  12. Anoniem stuurde een bericht

    Een woord van troost, een warme groet willen wij sturen zodat je weet dat we aan jullie denken in deze droeve dagen. André en José Heirman-Van Puyenbroeck

  13. Emmanuel De Bock stuurde een bericht

    Onze oprechte deelneming. Moge de mooie herinneringen jullie troost bieden ! Heel veel sterkte. Francine en Emmanuel.

  14. Rosanne Van Cauwenberghe stuurde een bericht

    Mijn oprechte deelneming bij dit grote verlies.
    Heel veel sterkte in deze moeilijke tijden.❤️

  15. Rita De Bondt stuurde een bericht

    Mijn oprechte deelneming Denise, Tanja en Wouter. De herinneringen blijven . Veel sterkte ❤️

1 2

Rouwbetuiging